Struyk Verwo Infra (NL) en Stradus Infra (BE) zijn betonproducenten binnen de CRH groep.
De afroepapplicatie, die op een desktop, tablet en smartphone-omgeving optimaal werkt, stelt klanten in staat makkelijker afroepen te plaatsen en de leveringen te monitoren via track en trace.
Probleem
Oplossing
Techniek
Oliver Elements · SAP · Salesforce
De afroepapplicatie is niet alleen zeer gebruiksvriendelijk, deze geeft ook veel extra informatie waardoor de klant meer overzicht heeft, actueel inzicht in levertijden voordat de bestelling geplaatst wordt én het kunnen volgen van de levering na het plaatsen van een afroep.
De oplossing die Oliver voor Struyk Verwo Infra en Stradus Infra ontwikkeld heeft is een prachtig visitekaartje voor deze bedrijven aan hun klanten. Daarnaast wordt de applicatie ook intern door de verkoop binnendienst gebruikt zodat zij tijd besparen wanneer afroepen door hen ingevoerd worden.
De afroepapplicatie toont actuele contract- en leverinformatie uit SAP aan de klant. De accounts voor klanten worden gesynchroniseerd met het CRM systeem van Struyk Vewo Infra en Stradus: SalesForce. Wanneer afroepen geplaatst worden door klanten worden deze in SAP opgeslagen met een ‘in behandeling’ status. De medewerkers van de verkoop binnendienst controleren de afroepen en bevestigen deze waarna de logistieke verwerking begint. De verwachting is uitgesproken dat wanneer Struyk Verwo Infra, Stradus Infra én hun klanten gewend zijn aan het proces, deze controlestap uit het proces gehaald kan worden waardoor de efficiëntie nog verder toe zal nemen.
Wil je meer weten over de Afroep App, of ben je benieuwd wat we voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem contact met ons op!